de iPadhoes

Een reactie plaatsen

januari 2, 2013 door Katie

Dit waren kerstcadeautjes voor de kids en mezelf. Toen was de blog er nog niet….. Volgens een patroon van Stof voor durf-het-zelvers . Een leuk boek, alles staat stap-voor-stap uitgelegd aan de hand van foto’s. De auteurs zijn de dames achter de blogs van Oontje en Emma en Mona.  Dank je wel!

Het moeilijke aan dit werkje is het inzetten van de gebogen rits. Heb je nog nooit een rits ingezet, wacht dan nog effen met dit project. Om vertrouwd te raken met ritsen te stikken heb ik eerst wat geoefend met toiletzakjes en pennenzakken (foto’s in één van de volgende berichten).

De donkere  buitenstofjes zijn van de Ikea. De groene bollen heb ik gekocht bij “Au Plus Bas”, Eggermontstraat 61 in Ledeberg. Ben je op zoek naar het adres , vraag dan naar de “Strek”, want zo is dat winkeltje bekend in de omgeving. Zeker eens langsgaan, een “verdoeft” (in ons dialect) winkeltje maar echt wel de moeite voor de keuze en de prijs.

De egel heb ik zelf gemaakt,vertrekkende van een afbeelding op het net.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Toch wel erbij vertellen: de hoes met de egel is eigenlijk aan vervanging toe want bij het instrijken van mijn logo is de rits gesmolten. HOE DOM, dat zijn van die beginnersfouten, zal me niet meer overkomen. Alhoewel:-)

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

naar mijn startpagina

geeft me een goed gevoel…

quote of the week:

Doe mee met 168 andere volgers

RSS @ Yane

RSS Made by Jo

Leidraad technieken bij het maken van kleding

Een leidraad voor verschillende technieken

Making Really Good Food

Because sharing things is fun!

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

op de boerderij

leven, verbouwen en tuinieren op de boerderij

