de spin en het kleedje…

3

februari 13, 2013 door Katie

Op de markt vandaag hebben de kinderen elk een snoepzakje mogen vullen, da’s elke keer feest. Bij Valentine zat daar iets in wat ik nog nooit voorheen had gezien, deze spin!!

2013-02-13T14-09-34_8[1] 2013-02-13T14-09-34_7[1]

Best wel kleurrijk (lees: kleurstofrijk) maar ook wel griezelig. Ik heb een panische angst voor spinnen, het zou me ook niet lukken op dit op te eten…

Terwijl de kids naar de markt waren met de papa, heb ik een eerste kleedje (voor Valentine) afgewerkt. Ik heb een patroon genomen uit het boek Stof voor durf-het-zelvers. Met een overschotje van een stofke, voering van de schoonmama en een oude rits ben ik aan de slag gegaan. Misschien niet zo’n goed idee om te starten met een kleedje met voering, dat was wel wat gepruts. Maak er eerst eentje zonder voering!! Voor de eerste communie van Augustin zou ik graag het kleedje van Valentine zelf maken. Maar dit model is toch niet zo geschikt, ik ga  morgen een ander patroontje uit hetzelfde boek uittesten, een jurk met een ronde kraag, zo wat retro-stijl.

2013-02-13T14-09-34_4[1]

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

3 thoughts on “de spin en het kleedje…

  1. Uri Bove schreef:

    Is dat geen octopus?

  2. Katie schreef:

    Nu je het zegt…..inderdaad!!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

naar mijn startpagina

geeft me een goed gevoel…

quote of the week:

Doe mee met 168 andere volgers

RSS @ Yane

RSS Made by Jo

Leidraad technieken bij het maken van kleding

Een leidraad voor verschillende technieken

Making Really Good Food

Because sharing things is fun!

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

op de boerderij

leven, verbouwen en tuinieren op de boerderij

