Knack weekend-blog-awards……….

3

mei 18, 2013 door Katie

Vers van de pers……………….
Na héél wat spannende weekjes zijn de winnaars van de “Weekend-blog-awards” bekend. Gisteren werden deze door Eva Daeleman uitgereikt in Brussel. Uit de categorie “food” kwam deze uitslag:
1. Alle dagen honger
2. Avocado van de duivel
3. Madam confituur (samen met Baked Louie’s mijn favoriet)

Onze Louie (van DvM-Humaniora) was toch een tikkeltje ontgoocheld , zonder-prijs. MAAAAAAAR……. Fout gedacht, dit jaar was er tot zijn grote verrassing een nieuwe categorie ‘fresh talent‘ bijgekomen! En of het allemaal niet gekker kon zijn, in deze categorie was HIJ de winnaar! Met zijn eigen woorden :”Ik stond erbij, en ik keek ernaar. Sprakeloos, overweldigd en hyperblij mocht ik op het podium mijn prijs in ontvangst nemen. En op de vraag van Eva Daeleman of ik in het speciaal iemand wou bedanken, wist ik op 1 2 3 het antwoord al. Mijn oudste zus Laur, die het logo van Baked Louie’s heeft ontworpen en me wegwijs heeft gemaakt in de blogwereld kon ik niet meer dan genoeg bedanken. Want na anderhalf jaar te bloggen al op het podium van de Weekend Blog Awards staan, daar had ik tot hier toe enkel maar van kunnen dromen. In het publiek zag ik Laur al tranen wegpinken, ze was er nogal van geraakt denk ik :).”

Een ontroerend moment, zeg well!!
Na de uitreiking was er nog een leuke afterparty, maar de piekante details komen we niet te weten 🙂
Nu is het uitkijken naar zijn “eerste bakboek” dat in januari 2014 in de “betere boekhandel” zal staan glunderen!! Ik krijg alvast een gesigneerd exemplaar! jIEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE…………………….
Hier reeds vermeld
Ben toch wat fier dat ik dit op mijn mini-blogske mag zetten.
Klik maar snel eens door naar zijn bericht.
.
3 thoughts on “Knack weekend-blog-awards……….

  1. Van zo’n verhaal word je toch echt heel blij….Ik hoop dat zijn boek ook hier in Nederland verkrijgbaar zal zijn.

  2. Uri Bove schreef:

    OMG! Super
    p.s.: ’t is 2014 en niet 2004 🙂

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

naar mijn startpagina

geeft me een goed gevoel…

quote of the week:

Doe mee met 168 andere volgers

RSS @ Yane

RSS Made by Jo

Leidraad technieken bij het maken van kleding

Een leidraad voor verschillende technieken

Making Really Good Food

Because sharing things is fun!

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

op de boerderij

leven, verbouwen en tuinieren op de boerderij

