knoop aannaaien met de stikmachine

3

mei 20, 2013 door Katie

I HATE………..knopen aannaaien met de hand.

VROEGER:    😦

Als in één of ander naaisel knoopjes moesten aangezet worden, dan werd dat even (tot lang ) aan de kant gelegd om nadien toch bij schoonmama te belanden. Ik kwam steeds weg met het excuus: “Die knoopjes zijn te klein, ze glijden steeds van tussen mijn vingers! Kun jij dit even voor me doen aub ?”

Ik wist ook wel, dit kan niet blijven duren…………………………DUS ben ik op zoek gegaan naar een alternatief enne………….ook nog gevonden ook!!

 

NU:       🙂

Een intense speurtocht op het net bracht me bij STIKVOET NR 18 van Bernina:button sew-on foot. Zoals je een stikvoet hebt voor applicaties als voor paspel bestaat er nu ook ééntje om knopen aan te naaien. Dit weekend heb ik dat dan ook uitgetest op een kleedje dat eigenlijk al 2 weken lag te wachten op haar knopen!!!!!!!!!!!!!!!

DE MAX gewoon, nooit meer een knoop aannaaien, JIEEEEEPPPPPIIIIEEEEEE………….

2013-05-19T15-01-07_2[1]

2013-05-19T15-01-07_3[1]

2013-05-19T15-01-07_0[1]

Het resultaat mag toch gezien worden ??

2013-05-19T15-01-07_1[1]

Schoonmama stond erbij en keek ernaar 🙂

3 thoughts on “knoop aannaaien met de stikmachine

  1. poweredbyflowers schreef:

    Super grappig, exact hetzelfde project heeft mij dit weekend bezig gehouden, zowel de knoop, als het knoopsgat 🙂

  2. […] zoals hier vermeld, de knopen aangenaaid met stikvoet nr 18 van […]

  3. mANdarien schreef:

    Oh, dat moet ik misschien ook eens overwegen ! Gaat dat echt zo makkelijk ? Knoopjes aannaaien is inderdaad niet het prettigste werkje he !

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

naar mijn startpagina

geeft me een goed gevoel…

quote of the week:

Doe mee met 168 andere volgers

RSS @ Yane

RSS Made by Jo

Leidraad technieken bij het maken van kleding

Een leidraad voor verschillende technieken

Making Really Good Food

Because sharing things is fun!

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

op de boerderij

leven, verbouwen en tuinieren op de boerderij

