welkom “picmonkey”…..

6

mei 26, 2013 door Katie

Ik ben lang op zoek geweest naar een éénvoudig programma om mijn foto’s wat “pit” te geven! Ik heb verschillende programma’s gedownload om telkens tot het besef te komen dat het iets te moeilijk was voor mijn brein. Ik heb immers geen zin om eerst een week te moeten studeren op het gebruik ervan!!

En………..dan zag ik in een blog (sorry, ben vergeten dewelke)  “Picmonkey” verschijnen en  de foto’s van de blog zagen er leuk uit, dus…..gedownload. De eerste indruk is alvast positief.  Het icoontje ook.

PicMonkeyPicMonkey

Je kan er ook fotocollages mee maken! Binnenkort ZOU m’n blogske er wat aantrekkelijker moeten uitzien.

5 voor 6 collage

Wat deze foto’s zijn, vertel ik jullie later…….. nu nog even geheim 🙂

Hebben jullie hier ervaring mee? Kunnen jullie mij tips geven? Is de upgrade nodig?

Alle goeie raad is welkom 🙂

6 thoughts on “welkom “picmonkey”…..

  1. mANdarien schreef:

    Ik gebruik dat ook al een tijdje en vind het geweldig en makkelijk in gebruik ! Upgrade heb ik niet gedaan. Ik behelp me met hetgeen voorhanden is en dat is (voorlopig toch) voldoende. Je moet vooral wat experimenteren om te zien welke mogelijkheden het biedt. Succes ermee !

  2. katja schreef:

    Ik gebruik ook regelmatig Picmonckey ook regelmatig. De upgrade heb ik niet (en ben ik ook niet van plan aan te schaffen). Maar doe het meeste foto-werk dan ook in Photoshop.
    Dit programma gebruik ik ook wel eens:
    http://pixlr.com/o-matic/

  3. Lieve schreef:

    Ook ik gebruik Pic Monkey voor mijn blog foto’s. En hoewel ik ook goed overweg kan met photoshop, ben ik toch wel fan. Een ugrade heb ik niet, mosschien dat die er ooit komt, maar momenteel kan ik doen wat ik wil met de basic versie.

  4. […] nu krijgen mijn (de meeste) foto’s meer “pit”,  zoals ik in mijn vorige post reeds had aangekondigd. Heb toen enkele reacties gekregen met nuttige […]

  5. Vee schreef:

    Nu nog efkesniet veel tijd…..eerSt schooljaar afwerken….maar in de vakantie moet ik mij toch ook eens verdiepen in het pimpen van foto s !

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

naar mijn startpagina

geeft me een goed gevoel…

quote of the week:

Doe mee met 168 andere volgers

RSS @ Yane

RSS Made by Jo

Leidraad technieken bij het maken van kleding

Een leidraad voor verschillende technieken

Making Really Good Food

Because sharing things is fun!

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

op de boerderij

leven, verbouwen en tuinieren op de boerderij

