een kleedje met “pit”……….

6

mei 29, 2013 door Katie

Foto’s PIMPEN,ik krijg er maar niet genoeg van. Net zoals kleine kinderen met hun nieuwe speeltje!!

Zoals velen hebben wij maandag genoten van die “overdosis” zon. In maanden van regen kan je het zo wel noemen. Maandag, lesgegeven tot 15u , zoon van school afgehaald , dochter bij de tatie opgehaald en recht naar huis , naar het ventje. Het ventje heeft het gras kortgewiekt terwijl ik op onkruid-jacht was . Nadien samen de haag rond de composthoop gesnoeid. Ondertussen ook nog wat kiekjes gemaakt van Valentine met haar nieuwe kleedje. Het lag wel al effen in de kast……

Alhoewel het resultaat OK is mag je toch niet van “te dicht” gaan kijken want dan merk je pas de onperfectheden. Ik heb patroon 9 (variant 4) gebruikt uit SVDHZ.

      2013-05-29T15-56-04_4[1]

Het stofke is van ‘de Strik’ in Ledeberg. Heb geen blinde rits gebruikt zoals beschreven. Nadien ook nog een ‘hartenzakje’ op genaaid met een stofke uit de Action.  Het zakje heb ik wel langs de binnenkant met plakkatoen bekleefd.

2013-05-29T16-20-56_0[1]

2013-05-29T16-20-56_1[1]

2013-05-29T16-29-37_1[1]

6 thoughts on “een kleedje met “pit”……….

  1. katja schreef:

    Mooi kleedje!

  2. s.sews schreef:

    Hier hebben we ook dik genoten maandag, de kids hadden geen school en ik was vrij in de namiddag! Een hele middag gaan fietsen!
    Ik vind het jurkje heel tof. Heb het boek ook staan, je doet me weer zin krijgen om het nog eens uit te halen!

  3. Kamiel schreef:

    Zeg, jij bent wel heel erg druk bezig.
    (En ’t zijn nog niet eens examens!)

  4. mANdarien schreef:

    Zalige foto’s en zalig kleedje ! Zo tof met die groene schoentjes en die zonnebril. Dat snoetje, geweldig !

  5. Khadetjes schreef:

    Op de foto’s is toch niet te zien hoor, je model straalt 😉

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

naar mijn startpagina

geeft me een goed gevoel…

quote of the week:

Doe mee met 168 andere volgers

RSS @ Yane

RSS Made by Jo

Leidraad technieken bij het maken van kleding

Een leidraad voor verschillende technieken

Making Really Good Food

Because sharing things is fun!

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

op de boerderij

leven, verbouwen en tuinieren op de boerderij

