tuin-indrukken…

7

juni 2, 2013 door Katie

Het weekend was niet enkel ‘examenvragen maken’ maar ook wat ‘hofwerk’!!

Niets leuker dan na dat zware geploeter een toertje te maken op zoek

naar ‘jong leven’…

2013-06-02T20-55-02_2[1]

2013-06-02T20-55-02_0[1]

2013-06-02T20-55-02_1[1]

2013-06-02T21-09-05_1[1]

2013-06-02T21-09-05_0[1]

de moestuin is nog kaal, op wat selder en peterselie na, maar……..

2013-06-02T20-55-02_4[1]

morgen ga ik nog andere plantjes gaan kopen…

ook de kids hebben genoten van het zonnetje…

2013-06-02T20-55-02_3[1]

7 thoughts on “tuin-indrukken…

  1. mANdarien schreef:

    Prachtig ! Heel wat jong leven in de tuin, zo te zien ! En die roos, geweldig, ik tuinde er bijna in 😉 Hopelijk kunnen we nu nog lang van dat zonnetje genieten !

  2. Miss Creatuurtje schreef:

    Mooie tuinfoto’s!! Ik kan ook zo genieten van al dat ‘leven’ in de tuin, ook van de kids 🙂 Ohja en als je nog een boektip wil, de boeken van Harlan Coben zijn ook echt heel erg spannend en knap geschreven

  3. Besjes op komst, spelende kids, en heerlijk groen, de zomer komt er dan toch nog aan 🙂

  4. Kamiel schreef:

    Die tuin: ik ben er jaloers op!

  5. Vandaag kreeg ik post, het boek wat ik jou stuurde zat weer bij mij in de brievenbus…nou ja, de post heeft het boek gewoon naar de afzender gestuurd, zal wel een beetje last van de warmte hebben 😉
    Dus vandaag heb ik het opnieuw gepost, hopelijk komt het nu wel bij jou aan!

    Groetjes, en een fijn weekend!
    Janina

  6. […] deze keer ‘een echte’, niet zoals hier […]

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

naar mijn startpagina

geeft me een goed gevoel…

quote of the week:

Doe mee met 168 andere volgers

RSS @ Yane

RSS Made by Jo

Leidraad technieken bij het maken van kleding

Een leidraad voor verschillende technieken

Making Really Good Food

Because sharing things is fun!

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

op de boerderij

leven, verbouwen en tuinieren op de boerderij

