een creatief 2014…

3

januari 5, 2014 door Katie

Dit jaar heb ik geen voornemens. De voorbije jaren heb ik steeds moeten vaststellen dat het mij ontbreekt aan doorzettingsvermogen. So be it…

Maar ik ben 2014 wel gestart met een nieuwe creatieve noot…

Sinds september vorig jaar ben ik overstelpt met massa’s nieuwe voorbereidingen ten koste van “eigen maaksels”. Maar tijdens de kerstvakantie heb ik zowat het roer omgezwaaid en heb ik de breinaalden van onder het stof gehaald.

Zalig…dat handwerk.

2014-01-05T14-08-48_0[1]

3 thoughts on “een creatief 2014…

  1. ceetee online wolwinkel schreef:

    Heel herkenbaar, je eigen creatieve werk moet altijd het veld ruimen voor heel veel andere dingen. Grappig dat we blijkbaar bijna tegelijkertijd het besluit hebben genomen om daar maar weer eens verandering in te brengen! Ik wens je een heel creatief 2014 toe.

  2. mANdarien schreef:

    Leuk dat je weer plezier beleeft aan het handwerk ! ’t Is niet altijd evident met al dat schoolwerk he. Ook voor jou heel veel plezante en creatieve momenten gewenst in 2014 !

  3. Liene schreef:

    Oh mooi! Ik hou van geel! Jij ook een creatief 2014 en alvast een fijn weekend!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

naar mijn startpagina

geeft me een goed gevoel…

quote of the week:

Doe mee met 168 andere volgers

RSS Made by Jo

Leidraad technieken bij het maken van kleding

Een leidraad voor verschillende technieken

Making Really Good Food

Because sharing things is fun!

Annelyse

altijd op zoek naar een nieuw project

op de boerderij

leven, verbouwen en tuinieren op de boerderij

