dikke trui zoekt winter…

3

januari 27, 2014 door Katie

Deze trui ligt al een tijdje in de kast.  Alleen een sneeuwlandschap ontbreekt nog om een héérlijke fotoshoot te maken. Gisteren was ik het wachten (naar die sneeuwvlokken) danig beu dat ik dan maar onze witte keukendeur heb gebruikt als achtergrond.

2014-01-26T21-32-33_1[1] 2014-01-26T21-32-33_2[1]

2014-01-26T21-32-33_3[1]

2014-01-26T21-32-33_4[1]

Als je er ook aan denkt om dit model te breien, voorzie enkele steken meer (dan in het patroon) aan de hals en VOORAL ZEER los afkanten. Het leuke aan deze wol is het kleurenpalet, slechts 1 draad met verschillende kleurschakeringen. Je hoeft niet telkens te veranderen van kleur.

model: Katia , een boekje voor beginners, dus echt niets moeilijk aan

wol: Katia

klein

3 thoughts on “dikke trui zoekt winter…

  1. SewBubble schreef:

    Lekker warm en leuk met die korte ‘aangebreide’ mouwen!

  2. Ieteke schreef:

    Leuke kleuren ook. Ik zou deze trui zo willen breien. maar ja het is meer iets voor meisjes. Sneeuw … Ik hoop toch wel dat er deze winter wat zal vallen.

  3. Trui schreef:

    Hele leuke trui!! 🙂

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

naar mijn startpagina

geeft me een goed gevoel…

quote of the week:

Doe mee met 168 andere volgers

RSS @ Yane

RSS Made by Jo

Leidraad technieken bij het maken van kleding

Een leidraad voor verschillende technieken

Making Really Good Food

Because sharing things is fun!

Annelyse

14 maand met de fiets door Europa

op de boerderij

leven, verbouwen en tuinieren op de boerderij

